بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چه قدم نحسی!

http://esesclub.com/public/album_photo/7c/dd/08/8cca7_c88e.JPG?c=f4d2

مانده ایم جناب آقای کروش به چه منظور پا به ورزشگاه آزادی آنهم فقط به فاصله 5 ،6 هفته مانده تا انتهای لیگ میگذاره!؟
ذوب آهنی ها که نه ملی پوش داشتند و نه بازیکنی در حد تیم ملی!
استقلالی ها هم به دستور دوستان عزیز جناب سرمربی راهشان به مقصد قطر و کویت کج کرده اند .فقط می ماند یه هاشم بیگ زاده که در این دیدار محروم بود و یه خسرو حیدری که همان دقایق ابتدای چشم خورده و با پای لنگان از زمین بازی بیرون رفت.
امیر حسین صادقی نیز فعلا چند وقتیست حواسش به همه چا و همه چیز هست الا تمرکز روی خود بازی!
آندو تیموریان را هم دست و بالش را بسته بودند ووارد ترکیب تیم کردند آنهم بخاطراینکه آبی ها بازیکنی نداشتند که به جای آندو بتواند در زمین بازی کند!
خوب...
بازیکن پدیده و لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی فقط حنیف عمران زاده و سید مهدی رحمتی بودند که نمی دانیم چرا پا قدم سرمربی تیم ملی آنقدر نحس و بدیمن بود که باعث شد سید مهدی بعد از 15 هفته از لیگ (3 دیدا در جام حذفی) درست بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی مقابل مس کرمان در ورزشگاه آزادی گل بخورد!
خلاصه روزهای که سید پشت سر هم کلین شیت میکرد،جناب کروش مسافرت تشریف داشتند،اما ایشان تا به ایران بازگشتند رکورد سید مهدی درجا و بصورت ناگهانی شکسته میشود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,کروش,لیگ سیزدهم,هفته بیست چهارم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com